אומגה 3

אומגה 3 הינה שילוב של חומצות שומן, אשר גופנו אינו מייצר אותן ולכן חייב לקבלן מהמזון ומתוספי תזונה. חומצות שומן אלו קיימות בעיקר במאכלי ים ובשמן פשתן אך בכמויות קטנות יותר והכרחיות לתפקוד אופטימלי של כול התאים בגופנו ובעיקר גם לתחזוקה של המוח והלב. חוסר באומגה 3 יכול להוביל למספר מחלות המוגדרות כמחלות העולם המערבי כמו: מחלות לב, שבץ מוחי וסוכרת נעורים. תוספת של האומגה 3 יכולה למנוע גם תהליכים דלקתיים ולשמור על בריאות והמוח, כלי הדם וחיזוק המערכת החיסונית
אנו בחברת טבע נט - חנות טבע בירושלים מציעים מגוון רחב של שילובים לבחירתכם ומשלוחים עד הבית

 

אומגה 3 950 100 כמוסות - סולגאר

אומגה 3 950 100 כמוסות - סולגאר

 

אומגה D3 תשעה חודשים - סופהרב

אומגה D3 תשעה חודשים - סופהרב

 

אומגה-3 "950" 50 כמוסות - סולגאר

 

אומגה-3 "950" 50 כמוסות - סולגאר

 

אומגה 3 כשר למהדרין

 

אומגה 3 כשר למהדרין 90 כמוסות - סופהרב

 

למוצרים נוספים של אומגה 3 

אומגה 3 , 700 60 כמוסות - סולגאר

אומגה 3 950 חמישים כמוסות - סולגאר TRIPLE STRENGTH OMEGA 3

אומגה 3 | מרווה מרושתת - 60 קפסולות צמחיות - ויסאז

אומגה 3 מרווה מרושתת כמוסות - קלארי סאג

 

תפקידן של חומצות שומן מסוג אומגה 3

כאשר מדברים על חומצות שומן אלו מתכוונים לקבוצה של חומצות שומן רב בלתי רוויות אשר יש להן השפעה מיטבית על מגוון תהליכים ותגובות המתרחשות באופן קבוע בגוף האדם ויתרה מזאת - הן גם משפרות את הביצועים הטבעיים של הגוף ומשפרות את היעילות של אותם תהליכים אשר בלעדיהן יתבצעו באופן איטי או פחות מוצלח. זו הסיבה שאנשים רבים נוטלים חומצות אלה כתוספי תזונה חיצוניים על מנת להעלות עוד יותר את הרמה שלהן בגוף ובכך לתרום לתפקודו של הגוף.

אילו סוגי מזונות מכילים אומגה 3

חשוב מאד לדעת שישנם סוגי מזונות רבים אשר מכילים באופן טבעי אומגה 3 ולכן לא בכל מקרה מומלצת צריכתו דרך תוספי תזונה חיצוניים. מאכלי ים רבים מכילים את חומצת השומן החשובה הזאת וכך גם מזונות רבים ממקור צמחי - ברוקולי, עלים ירוקים, תרד, אגוזי מלך ועוד. זו הסיבה שהנחת היסוד הרווחת כיום היא שכדאי ליטול את התוסף החיצוני לאחר קבל הוראה מפורשת לכך מרופא או איש מקצוע אחר שיש בסמכותו להמליץ על נטילת תוספי מזון.

חברת טבע נט למשל מנוהלת על ידי צוות של נטורופתים מוסמכים, מקצועיים ומנוסים ביותר בתחום של תוספי מזון. ניתן להתייעץ עמם בכל זמן באמצעות יצירת קשר, לשאול שאלות, לבקש מידע או להבין לעומק את ההשפעות של אומגה 3 על הגוף ובאילו מקרים כדאי ומתאים ליטול את החומצה באמצעות תוסף תזונה חיצוני. למרות שכל אדם יכול לרכוש בעצמו את התוסף וליטול על פי המינון המומלץ - עדיין לא כדאי לעשות זאת ללא קבלת חוות דעת מקצועית ומוסמכת של איש מקצוע הבקיא בתחום.

מכיוון שגוף האדם אינו מסוגל לייצר בעצמו חומצת שומן מסוג אומגה 3 עליו לקבל אותה ממקורות חיצוניים ובראשם מזונות המכילים אותה. חשוב מאד לשמור על רמה נכונה של החומצה בדם על מנת שלא תקרנה תופעות לוואי בעייתיות הקשורות בהיעדר החומצה או במינון נמוך מדי שלה בדם. חשוב לדעת בדיוק באילו מזונות ניתן למצוא אותה ולהקפיד לצרוך מזונות אלה באופן קבוע.

 

טבע נט מציגה עוד מבחר ויטמינים